نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد
سرخط خبرها

امیری ادعا‌های قربانزاده را تکذیب کرد| ادامه اختلاف‌های مدیریتی در استقلال

  • کد خبر: ۲۰۵۸۳۱
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
امیری ادعا‌های قربانزاده را تکذیب کرد| ادامه اختلاف‌های مدیریتی در استقلال
علی امیری، معاون سابق استقلال ادعا‌هایی که اخیرا قربانزاده، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی مطرح کرده را تکذیب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی امیری، معاون سابق استقلال ادعای حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی استقلال را تکذیب کرده است: «به هیچ عنوان چنین موضوع یا صحبتی از سوی قربان‌زاده که حاضر بوده در داستان استراماچونی و حذف از آسیا به باشگاه کمک کند مطرح نشد؛ چه در تماس‌های تلفنی چه در جلسات حضوری. ما هرگز حتی یک کلمه درباره کمک از سوی قربان‌زاده به باشگاه استقلال نه شنیدیم و نه دیدیم. اتفاقاً روز‌هایی پیش می‌آمد که ما درخواست کمک می‌کردیم، اما طرف مقابل اعلام می‌کرد اگر هم قرار است کسی به ما کمک کند خودمان هستیم، یعنی آقای کریمی و اعضای هیات‌مدیره؛ بنابراین هیچ کمکی و حتی حرفی بابت اینکه اگر کمکی لازم است به ما صورت بگیرد از سوی سازمان خصوصی‌سازی و رئیس وقت آن مطرح نشد.»


امیری ادامه داد: «ما فقط به دلیل پرداخت دیرهنگام بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی از آسیا حذف شدیم. اتفاقاً یکی از کسانی که در این زمینه تقصیرکار بوده همین آقای قربان‌زاده است. البته در آن برهه مثلثی تشکیل شده بود تا استقلال از آسیا حذف شود و نتواند به موقع کارهایش را انجام بدهد که یکی از اضلاع این مثلث همین آقا بود.»

امیری درباره مذاکرات استقلال با بیرانوند نیز این توضیحات را داده است: «قربان‌زاده کاملاً در جریان مذاکره ما با علیرضا بیرانوند قرار داشت. ساعت هشت صبح روز مذاکره من در کنار آقای کریمی نشسته بودم که ایشان تلفنی با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و کاملاً در جریان این مسائل قرار گرفت. اینکه ادعا می‌کند از هیچ چیز خبر نداشتم و یکمرتبه مطلع شدم اصلاً حقیقت ندارد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->